Tożsamość marki w oparciu o golf

Deutsche Bank

Cykl akademii golfa zorganizowanych w trakcie turniejów sponsorowanych przez Deutsche Bank oraz podczas osobnych pikników, których motywem przewodnim był golf.

W Polsce Deutsche Bank angażuje się od przeszło 13 lat, będąc patronem najpopularniejszych turniejów golfowych. Oprócz tego, bank organizuje dla swoich klientów akademie golfa, które odbywają się albo w trakcie sponsorowanych przez niego turniejów lub w formie odrębnych pikników czy spotkań.


Akademie golfa

dla Geberit Sp z o.o.

Dwa eventy dla marki Geberit i jej klientów, które odbyły się we Wrocławiu na polu golfowym Toya G&CC oraz w Katowicach na polu Srebrne Stawy (Armada Golf).

Celem obu spotkań było zbudowanie dobrych relacji pomiędzy doradcami handlowymi a klientami firmy. Cały dzień spędzony na polu golfowym, dobra zabawa oraz forma spotkania okazały się strzałem w dziesiątkę.


Lekcja golfa

przy Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup

To już tradycja kobiecego turnieju Dr Irena Eris Ladies’ Golf Cup, że podczas finałowego dnia zawodów jest organizowana akademia golfa dla zaproszonych gości.

Jej uczestnikami są często znane osoby, które uświetniają swoim udziałem towarzyszący wydarzeniu piknik golfowy. Dla wielu klientów firmy to pierwsza okazja do poznania golfa i spróbowania w nim swoich sił. Wielu zostaje z tą dyscypliną na dłużej.


DHL Golf Day

DHL

Dzień z golfem dla klientów DHL Global Forwarding połączony z pełnym atrakcji wieczornym eventem.

Połączenie aktywnego dnia na polu golfowym z uroczystą galą w hotelu w Sopocie okazały się idealną formą spotkania, mającą na celu zacieśnienie kontaktów firmy z jej kluczowymi klientami.


Golf dla klientów Mercedes-Benz

Mercedes-Benz

Gdzie spotkać klienta premium jeśli nie na polu golfowym? Mercedes-Benz przez wiele lat realizuje swoją strategię marketingową w oparciu o golfa, organizując na całym świecie turnieje MercedesTrophy.

Na akademie golfa przy tym turnieju zapraszane są osoby, które do tej pory nie miały styczności z tą dyscypliną. To doskonały sposób na nawiązanie dobrych relacji.


Akademia golfa

Porsche Centrum Warszawa

Golf dla najlepszych klientów warszawskiego dealera marki Porsche.

Nauka gry połączona z piknikiem, w którego harmonogramie znalazły się jazdy testowe najnowszymi modelami Porsche i wiele konkursów.